8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardقابلیت جست‌وجو کانال به آپارات اضافه شد  دی‌ام برد


زمان مطالعه: < 1 دقایق

به گزارش روابط عمومی، آپارات اعلام کرد که قابلیت جستجوی کانال را اضافه کرده است. این قابلیت از امروز در دسترس است و کاربران می توانند با جستجوی نام کانال مورد نظر به زبان فارسی و انگلیسی به منبع مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

پیش از این، کاربران مجبور بودند زمان و تلاش زیادی را برای یافتن کانال های مورد علاقه خود و محتوای آنها صرف کنند. اما در حال حاضر با استفاده از قابلیت جستجوی پیشرفته می توان بدون هیچ دردسری با وارد کردن کلیدواژه های مرتبط مستقیماً به کانال های مورد نظر هدایت شد. این قابلیت زمان جستجو را به میزان قابل توجهی کاهش داد و تجربه کاربری را بهبود بخشید.

این ویژگی حتی به کاربران این امکان را می دهد که با جستجوی عبارت مورد نظر خود، مجموعه ای از بهترین ویدیوهای ارسال شده در آن کادر را مشاهده کنند.

قابلیت جستجوی کانال به دستگاه های 1 اضافه شد

جستجوی کانال آپارات چگونه کار می کند؟

با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و فناوری های یادگیری ماشینی، قابلیت جستجوی کانال دستگاه به گونه ای طراحی شده است که نتایج جستجو را با دقت و سرعت بالا ارائه دهد. این موتور جستجو به طور مداوم با تجزیه و تحلیل داده های جستجوی کاربران و تطبیق آن با محتوای موجود بهینه می شود. نتیجه این فرآیند نتایج جستجو است که با هر بار استفاده دقیق تر می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا